Macarons

12 thoughts on “Macarons

  1. T’han quedat preciosos!!! A mi, desprès de molt assejar em van sortir… faig la mateixa recepta que tu, però la meitat de tot. Soposo que te’n sorten un munt! perque a mi em surten uns 40-55.
    Felicitats, dona molta satisfacció aconseguir-ho!!!!

  2. Probaré per aixó de fer el almibar a temperatura 121, jo ho deixava fins els 112º, és l’unica diferencia i obrir el forn als minutos que dius!. Petons!

    • Moltes gràcies!
      Disculpa per contestar tant tard…vaig veure el comentari però després no vaig poder contestar i…i que sóc un desastre!😉

      No són tant difícils de fer, i el resultat és genial!

      Un petó!

  3. Ohhh que divertit cuinar amb una amiga! Quina gracia, amb la Bibiana🙂 Que mones elles fent macarons. Us han quedat molt macus, realment, i d’aquest color rosa queden molt Maria Antonieta😉 Jo encara no he provat de fer-los, només el whoopies, que són semblants. Mmm potser en faré aviat.
    Un petonet!
    Adriana

    • Hola!

      És molt guay cuinar amb gent i més amb gent adulta! Jo cuino amb les meves nebodes que tenen 5 i 2 anys i evidentment no és el mateix😉

      Jo els whoopies també els vull intentar si! Però no sé si comprar-me el tapete del lekue… Es poden fer sense oi?

      Va si, fes macarons!🙂 segur que et surten!
      🙂

      Un petó!

Deixa un comentari

