Gelat de mel i ametlles

11 thoughts on “Gelat de mel i ametlles

  1. Retroenllaç: Crumble de poma amb xocolata i ametlles | L'amor omple neveres

    • Hola Marta!
      Ja, Pinterest és genial, jo vaig trobar coses allà per la festa del meu aniversari, per receptes, activitats per fer amb les meves nebodes…és genial!
      I gràcies pel comentari!

      un petó!

    • Hola Pilar!

      Moltes gràcies pels dos comentaris!🙂 estic enganxadissima a pinterest, però ara l’he hagut de racionar perquè si no amb els examens és una gran distracció!
      En tinc dos, el meu i el del bloc, el deixo les direccions aquí! Com que si em segueixes veuré el teu usuari, ja et seguiré jo també!

      un petó i bon cap de setmana!


  2. Retroenllaç: Vanilla and Caramelized Macadamia Nuts Ice Cream | Sirope de Fresa

Deixa un comentari

