Nutella casolana

9 thoughts on “Nutella casolana

  1. Ohhh quin gran descubriment! Molt bona idea, perquè al final m’acabaré arruinant comprant sempre els pots de nutella ^-^
    M’agrada molt el nom del teu blog i molt maco el disseny, em quedo per la teva cuina🙂
    Un petó!
    Adriana

    • Hola Adrina!
      Moltes gràcies!🙂 aquesta recepta ha triomfat també entre els més grans de casa, es nota el gust de la xocolata negra i de l’avellana. Espero que la provis, ja em diràs què tal t’ha sortit!

      Un petó

      Elisabet

  2. Hola!
    Em dic Judith i, tot i que no fa massa que vaig descobrir el teu blog, el trobo simplement encisador, és per això que avui, quan he vist que m’havien inclòs en els premis Liebster Blog, he volgut incloure-hi també a L’amor omple neveres, ja que l’objectiu d’aquests premis és donar a conèixer blogs i trobo que el teu, mereix ser conegut i reconegut!
    (En el darrer post del meu blog hi trobaràs tota la informació del Liebster Blog).
    Seguiré visitant-te! : )
    Judith

    • Hola Judith!

      Moltes gràcies! Ara investigaré una mica aquests premis, no n’havia sentit a parlar mai. Sóc una mica nova amb això dels blocs i no coneix gaires coses com aquestes però m’ha fet molta Il•lusió el teu comentari!

      De veritat, moltes gràcies!

      Un petó

      Elisabet

  3. Retroenllaç: Pastís ràpid de xocolata al microones | L'amor omple neveres

  4. Retroenllaç: Pannacotta | L'amor omple neveres

  5. Retroenllaç: Pastís ràpid de xocolata al microones « lamorompleneveres.com

Deixa un comentari

