Pastís ràpid de Philadelphia

5 thoughts on “Pastís ràpid de Philadelphia

  1. M’encanten els pastissos de philadèlphia!! i sobretot si van acompanyats de melmelada, són dels meus preferits!! Encara que a casa nostra de dolços també en sobren, mare meva… i sobretot des del dia que em vaig decidir a fer el blog! Una abraçada!

  2. Retroenllaç: Plum cake de poma i panses | L'amor omple neveres

  3. Ja fa un temps que segueix el teu blog. Aquet pastís deu d’estar boníssim! l’altre dia vaig probar a fer els teus croisants i van quedar tan bons que els vaig fer una altra volta per portarlos a un berenar a la platja, no tardaré en ficarlos al meu blog, per supost amb la teua menció! Petons i bon cap de setmana

Deixa un comentari

